Sent inlägg

Allmänt | 2011-09-25 | 18:52:35 Kommentera här! » 0 st

Topptipset gick in igår men fick inte in dom skrällarna jag hoppades på och vinsten blev liten. Idag kollade jag på morgonen efter nåt bra spel men tyckte det inte fanns nåt bra så tänkte stå över. Nu tog ja mig en titt igen nyligen och fastnade för Malaga!
__________________________________________________________________________________________________



DAGENS SPEL:




Zaragoza - Malaga = 2 (2.10)
Det har varit lite trassel i klubben Zaragoza och klubben har sagt upp någon men hittar inte riktigt nån detaljerad information nånstans, men lite skakad är klubben tydligen. Storsatsande Malaga har börjat bra och senast var Baptista tillbaka och till dagens match saknar dom inte nån nämnvärd. Zaragoza har ingentligen börjar bra för Zaragoza men senast var försvarspelet katastrof och jag tycker oddset är så pass bra att jag spelar.



______________________________________________________________________________________________________



STYRKA

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!