Bättre sent än aldrig

Allmänt | 2011-09-10 | 15:06:15 Kommentera här! » 0 st

Har varit dålig att lägga upp nya inlägg men kommer alltid in på helgerna och gör nåt garanterat!
Är riktigt orolig för svenska landslagets spel senaste två matcherna, har innan dess vart en fröjd att kolla på men nu kändes det inte lika roligt och övertygande...

__________________________________________________________________________________________________



DAGENS SPEL:




Roda - Twente = 2 (1.60)
Twente har övertygat i sina inledande matcher och mötter nu Roda som ska va ett bottenlag i slutet på säsongen.


W Bremen - Hamburg = 1 (1.58)
Bremen med Rosenberg på topp har startat bra och bästa målskytt i laget är just Rosenberg. Hamburg har jag skrivit om tidigare hur värdelösa dom spelat och har nu blivit att med den unga lovande holländare Elia till Juventus. Även ryktats om att laget är oense med tränaren i laget och det är aldrig nåt bra.

                                                  

                              -------------------------------------------------------------------
Haft svårt att hitta några högoddsare och bra spel så jag kommer fundera lite på en fyrling med dessa lag som segrare:

MADRID
MAN C
MAN U
BARCA

Kommer spela lite handicap spel och över ett visst målsnitt osv. Får se om jag hinner lägga upp vad ja bestämmer mig för.

_____________________________________________________________________________________________________






STYRKA!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!