09/17-2011

Allmänt | 2011-09-17 | 12:16:56 Kommentera här! » 0 st

Idag har jag själv match klockan två men det betyder ju att jag hinner hem ganska skapligt till Premier league omgången. Knepigt stryktips idag men finns lite roliga skrällar att spela på . Här kommer iaf två spel jag tror på.
______________________________________________________________________________________________________



DAGENS SPEL:




Hamburg - M Gladbach = 2 (3.00)
Hamburg ligger sist och har inte alls imponerat, tränaren hänger löst och med förlust ikväll så tror jag han ryker. Gladbach ligger nu fjärdeplats på 10 poäng efter 5 matcher i ligan. Har slagit bättre lag än Hamburg så dom borde va favoriter. Handicap med 0-1 med vinst för Gladbach känns något säkrare och med helt okej odds, 1.60-



Granada - Villareal = 2 (2.10)
Granada är nya i högsta ligan och förlorade första matchen mot en annan nykomling onu senast mot storsatsande Malaga. Villareal har inte alls börjat säsongen övertygande men har mött bra lag. Oroar mig lite att dom vilar spelare för dom spelade CL i veckan men annars så är ju Villareal flera klasser bättre och har både Nilmar och Rossi friska på topp.

___________________________________________________________________________________________________



STYRKA

 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!