Tveksamt manchester * 2

Allmänt | 2011-10-19 | 17:37:18 Kommentera här! » 0 st

Varken city eller United imponera igår, viserligen gjorde Villareal det riktigt bra men hade hoppats på mer ifrån båda lagen och även om dom gick in så kan ja inte säga att jag är nöjd med dom. Leeds missa mängder av målchanser och det straffade sig i 90 minuten då Coventry fick in kvitteringsmålet 1-1.
___________________________________________________________________________________________________



Ikväll äre faktiskt ingen vidare cl-kväll och ingen speciellt match jag vill följa. Jag passar på att göra annat ist för att spela idag! Nåt jag har en feeling för viserligen är kryss eller 'Båda lagen gör mål' (NEJ) i Arsenal matchen där Wengers mannar kommer ha mycket boll men ett tätt Marseille kommer ligga på kontringar och backa hem. Får se om jag kanske ändrar mig ändå senare att slänga in nåt odds.


_____________________________________________________________________________________________________



STYRKA


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!