Match på parken igen

Allmänt | 2011-05-15 | 14:53:11 Kommentera här! » 5 st

Hann hem senare än jag trodde från matchen och måste börja bege mig bortåt mot parken nu så jag får se Norrköping - Göteborg, ursäkta ursäkta men såg det fanns spanska matcher ikväll så vi hörs då. Hitta en nu lite snabbt iaf!

Hemma från en riktigt rolig match på parken där norrköping spräckte göteborgs nolla efter 20 sekunder. Matchen var svängig och kunde gått hur som, en poäng är vi faktiskt nöjda med här i Norrköping. Min egna match jag spela idag mot valdemarsvik gick bra till en början då man gick förbi en spelare och rundade målvakten och la in bollen i öppet mål. Vi gick in i halvlek med 2-1 men sen föll vi ihop totalt så jag väljer att bara minnas min soloprestation där...

Hann ju med att skriva in ett spel och det visade sig ju va riktigt bra och jag förstår inte att det var så högt odds på Palermo? Satte 60 spänn på dom så vart en bra slant och hoppas några av er litade på mig!
__________________________________________________________________________________________



Intressanta spel för dagen:

Sampdoria - Palermo = 2 (8.20)
Vf så högt odds på ett palermo som gått bra senaste tiden och sampdoria skit sen dom tappa pazzini och cassano

___________________________________________________________________________________________

Har försökt hitta nåt spelbart i dom sena spanska matcherna men jag kan inte hitta något smakfullt. Madrid kommer iallafall med bästa möjliga truppen och Ronaldo är hungrig efter mål för att klå rekordet för en säsong som är 39mål. Men jag passar nog den med och nöjer mig med att fått in ett kanon odds och hejar på Sverige mot Finland ikväll!




STYRKA!

Kommentarer
- Skrivet av: Måns

Härlig drag du kom med

2011-05-15 @ 20:15:15
- Skrivet av: Anonym

Vilket lag spelar du i?

2011-05-15 @ 20:31:42
- Skrivet av: simpee

Spelade tobias hysen?

2011-05-15 @ 21:11:49
- Skrivet av: yoBoy

du borde ju sagt hur du tror finalen går ikväll för sverige ;)

2011-05-15 @ 21:51:37
- Skrivet av: Victor

* Man tackar måns. Svårt att säga hur sverige matchen skulle gått, nu förlora vi ju precis... tråkigt tråkigt

2011-05-15 @ 22:51:17
Länk: http://tippavirrs.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!