Bra form för Victor!

Allmänt | 2011-05-17 | 17:06:38 Kommentera här! » 2 st

Båda spelen gick in igår och spelformen har vart bra i en vecka nu. Chokerande nog vare Trelleborg som gjorde att spelet Över 2 Mål gick in och Elfsborg åkte på dask. Varnade ju att det var en svårt match att hitta vinnare eller oavgjort i.
Tunnt på spelmarknaden, men ett spel som alla andra säkert med hittat idag (MAN CITY) har jag lite andra spel i matchen.
_______________________________________________________________________________________________


Intressanta spel för dagen:


Man City - Stoke = 1 (1.43)
Om City vinner idag går de upp på tredje plats (förbi Arsenal) som innebär direkt avancemang till Champions League. Det är en morot som borde få dem att satsa fullt på denna match medans Stoke är besvikna över förlusten i Cup-finalen mot just City för 72 timmar sen och har inget att spela för i ligan. City är starka hemma och Stoke svaga borta, oddset kan jag tycka är lite dåligt och lågt men den känns ganska säker på förhand så det funkar idag!

City
 har Jerome Boateng, Michael Johnson (knä) och Kolo Toure borta idag.

Stoke
har Mamady Sidibe, Ricardo Fuller (häl), Danny Higginbotham (knä) och Matthew Etherington (baksida lår) borta. 

- Ett till spel på denna match som känns riktigt bra är ''Time of 1st goal : 28:00 min or later/No goal = 1.80''
(Alltså första målet görs efter 28min eller inget mål alls)

Senast dom möttes tog det en bit in på andra halvlek innan det enda målet i matchen kom. Inget av lagen är kända för fartfullt med mycket mål utan båda är mycket defensivt inriktade men City har lite mer krydda framåt. Jag hoppas City börjar försiktigt och 28 min rullar på till ett bra odds!

- ''Both teams to score : No (1.72)''
(Alltså båda lagen kommer inte göra mål ikväll)

Stoke hade knappt något framåt senaste matchen och kommer väl knappast vara mer sugna i denna match. Jag tippar på att bara City gör mål och det blir 1-0 eller 2-0!
_________________________________________________________________________________________________



STYRKA!

 


Kommentarer
- Skrivet av: Siiimonn

Intressanta odds du hitta, vilket bolag spelar du på? Mål efter 28min verkar outstanding

2011-05-17 @ 17:44:29
- Skrivet av: John

tror du Cardiff vinner ikväll?

2011-05-17 @ 19:33:28

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!