Tipslördag

Allmänt | 2011-07-30 | 14:36:34 Kommentera här! » 0 st

Idag har jag hittat lite spel och det var etag sen...
___________________________________________________________________________________________________



Dagens spel:


Ny red bulls - PSG = 2 (1.80)
Red bulls med Hasse Backe i fören har haft en tung period och fick endast oavgjort senast, dock starkt ändå att kvittera efter en mans underläge. Red bulls med Henry till kapten tror jag får svårt mot PSG...
PSG som satsat stort inför kommande säsong som sätter igång nästa vecka. Jag tror dom finslipar på taktiken och kommer starta med ordinarie elva för att se att allt funkar som det ska och göra små justeringar. PSG ska ut i Europa i år efter fjärde placeringen och ser på förhand ut att bli en spännande kanditat.


Man U - Barcelona = 2 (2.20)
Barcelona har imponerat på försäsongen och vann sin miniturnering med 2-0 mot Bayern M i finalen. Har hållt sig sparsamt på transfermarknaden och endast förlorat Bojan men samtidigt tagit in Udinises A. Sanches. Man U har förlorat många veteranare i år men inte riktigt fyllt på lika bra. Det här är i mina ögon en repris från CL finalen där Barca vann med 3-1 och nu har Man U blivit svagare medans Barca hållt kvar i samma lag. Mycket bra odds också.


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


                                                 IFK Norrköping – Trelleborgs FF


Idag möter vårts stads lag Trelleborg, som ligger i botten med IFK mm. En viktig match som gjort att dom tagit beslutet att ha fri Entre dit. (Det ryktas om att det endast finns tusen platser kvar nu på morgonen)
En svår match att bedöma då Norrköping spelar bra men det går inte deras väg, och Trelleborg är ojämna och är kanon i ena matchen men kalkon i den andra. Inget av lagen har några större skadeproblem men jag väljer att sitta med mobilen i handen uppkopplat på live-spel samtidigt som jag sitter på Nya Parken och sjunger för mitt lag: 'Tolv sm-guld har Peking, hur många guld har ni? Så blå som gamla Peking, det kan ni aldrig bli!

________________________________________________________________________________________________________

Men ska va försiktig på insatsen då försäsongen är osäker...



STYRKA!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!