Ifk Norrköping

Allmänt | 2011-08-07 | 15:16:13 Kommentera här! » 0 st

Idag spelar Norrköping en viktig match mot bottenlaget halmstad och ska dom platsa i Allsvenskan måste dom vinna idag.
________________________________________________________________________________________________________



DAGENS SPEL:



Halmstad - Norrköping =
Halmstad kämpar och sliter i varenda match men det räcker inte till. Ifk saknar mycket spelare idag och saknar dom Astrit så förlorar dom mycket. Jag vill gärna spela på dom eftersom Halmstad är favoriter men jag måste tänka lite logiskt och passa.

Elfsborg - Kalmar = 1 (1.65)
Kalmar har 4 raka förluster och visar ingen vidare form men har kvalité i laget. Elfsborg som har bredast trupp av alla och min favorit till att vinna guldet har spelat kval till Europa och kan vara utmattat. Men dom har så bred trupp och endast Ishizaki saknas idag och jag tror deras form är bättre.

_________________________________________________________________________________________________________





STYRKA!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!