Good Day

Allmänt | 2011-08-21 | 11:18:36 Kommentera här! » 0 st

Hade en riktigt bra dag igår spelmässigt även om jag missa ett spel här på bloggen då GAIS gjorde en dundertabbe i slutminuten... Spelade Bayern, GAIS, Aston V, Wigan X, Derby och Twente, jag som alltid antecknar vilka matcher jag tycker är intressant från början och letar info och kryssar bort dom jag ångrar mig på och sedan väljer ut dom bästa till bloggen. Ett bra tips till er andra spelare och kommentera gärna era egna tekniker, lägger upp bild lite längre ner från anteckningarna från igår.
_____________________________________________________________________________________________________



DAGENS SPEL:



Bolton - Man C = 2 (1.77)
Maradonnas svärson Aguero gjorde en kanon debut med 2 mål och 1 assist när han kom in efter 60 minuter mot Swansea i Premiären. Om inte Swanseas målvakt hade storspelat hade det kunna rinna iväg siffrorna... Bolton gjorde med en bra premiär med vinst 4-0 mot Queens men i ärlighetens namn var det med en del flyt i målen och sen råka det rinna iväg lite där. Idag saknar Bolton viktiga spelare som Holden, Lee och Davies, medans breda laget Man C har ersättare men ingen nämnvärd ska saknas inför. Mycket bra odds och om inte Aguero startar från start kan jag garantera han kommer in efter halvleken!




Haag - PSV = 2 (1.55)
Haag har sämre trupp denna säsong än förra och förlorade senast med 4-2, de putsade till siffrorna lite till slutet men var aldrig riktigt nära att ta poäng. Saknar idag Vicento, Ammi och Verhoek med flera. Psv har inte gjort nån övertygande inledning och spelade nyligen 0-0 i europa-kvalet mot Reid på bortaplan, retur väntar asså kommande vecka. Psv har inga nya skador och kan ställa upp med samma starelva som senast och har inte råd komma efter Twente, Ajax redan i ligan och går för 3 poäng här.



Syrianska - Elfsborg = 2 (1.52)
Syrianska har haft mycket spelare borta och idag är inget undantag. Ahmet, Ivan Ristic och Omotoyossi är avstängda och några andra osäkra. Elfsborg har Klarström skadad, annars kan de ställa upp med bästa lag och viktige Ishizaki är med i truppen som annars är väldigt skadebenägen. Elfsborg har inte övertygat i sitt spel men likt United så får dom alltid med sig poängen även om avgörandet kommer sent. Tror botten laget får svårt mot toppenlaget här.





Heracles - Feyenoord = X2 (1.70) Dubbelchans
Här är en liten vild chansing från mig då jag sökt efter matchinfo och inte hittat nåt och är rädd jag missat nåt för i mina tankar är inte Heracles favoriter? Men de unga Feyenoord har börjar bra med två raka segrar, viserligen mot två lag som kommer hamna i den nedre halvan av tabellen men en bra början för lagmoralen. Jag sätter en liten slant och litar på min magkänsla och kanske även testar 3.10 på Feyenoord vinst?



________________________________________________________________________________________________________

Anteckningarna från igår då jag endast missa GAIS (oturligt)


I god ordning högst upp (Bayern, GAIS, Aston V, Wigan X, Derby, Twente)





STYRKA!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!