Förste Augusti

Allmänt | 2011-08-01 | 14:47:57 Kommentera här! » 0 st

Inte så lyckad debut men insatsen var låg så det går attt reparera idag förhoppningsvis. PSG förde det mesta av spelet och vann totala avslutsstatistiken med hela 25-5, så igentligen borde det gått min väg. Barca mot united matchen var däremot mer jämn och där kan ja inte jämra mig.
______________________________________________________________________________________________________



DAGENS SPEL:



Gais - Halmstad = 1 (1.40)
Halmstad är allsvenskans sämsta lag och ligger hela 13 poäng upp till rätt sida av strecket. Saknar idag Mikael Rosén och Ardian Rexhepi. Gais är helt friska och återfår även idag Reuben Ayarna som är en viktig kugge på mittfältet. Gais är starka hemme och Halmstad svaga borta och jag tror Wanderson kan trycka in några bollar ikväll!
Spelar även dem här spelen på denna match:
Gais över 1,5 mål = (1.55)
Gais hcp (0-1) = (2.00)


Kalmar FF – Mjällby = 1 (1.53)
Kalmar har gjort det bra i Allsvenskan i år men kommer med två förluster i rad. Senast var det AIK som blev för svåra på Råsunda, förlust 2-1. Mjällby utklassade senast Gefle med hela 5-1. Det var dock på hemmaplan, borta är Mjällby ett annat lag. I Kalmar saknas fortfarande Arajuuri. Nouri har halsfluss och spelar inte. Henrique är ännu inte spelklar. Mjällby har inga skador, men lagets bästa spelare Tobias Grahn är avstängd. Det som får mig vilja spela på den här är Kalmars starka hemmastats, och Mjällbys svaga borta stats. Men ja ångra mig precis och backar nog på den här ikväll.

_____________________________________________________________________________________________________

Då håller vi på GAIS ikväll och hoppas man drar in lite kulor. Något intressant jag läste igår var att Arsenals Fabregas inte är med på deras försäsongs turnering. Kanske visar det att han ska sticka till Barcelona trots allt?





STYRKA!



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!