Vilodag eller?

Allmänt | 2011-04-19 | 15:52:50 Kommentera här! » 1 st

Har inte haft tid på bloggen och missat två bra dagar då jag haft flyt... Så går det när man är lat och orkar inte skriva in sina funderingar. Viktigaste är ju att mitt spel på Norrköping gick in i söndags och imorn spelar dom igen mot Halmstad så det kommer jag defintivt skriva några rader om.

Kul ändå att se att man har besökare på bloggen som kollar läget ifall Victor rekat några spel, fortsätt besök ni som gör och kommentera.

------------------------

Spel till idag då, har kollat runt, vridit och vändt. Men kan inte komma fram till något bra spel, har ingen riktigt bra feeling för något. Har ni hittat något bra ens?
Skriv då gärna så kanske jag kan lägga upp något om det spelet.

Tycker Roma - Inter ikväll känns svår, vare sig vem som vinner eller specialspel som över 2 mål/x i halvlek etc...
Lika så Newcastle - United, fundera på kryss där etag eller under 3 mål men känns inte lönt heller.
_________________________________________________________________________________________

Ae jag står över idag men lovar er att jag kommer tillbkas imorn då jag åtminstonde sett 2 bra spel i allsvenskan!


STYRKA!


Kommentarer
- Skrivet av: Leif

Över 2 mål på roma inter ikväll känns säker

2011-04-19 @ 19:35:08

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!