Veckostart

Allmänt | 2011-04-11 | 18:04:39 Kommentera här! » 7 st

Ytterst dåligt senast..... 1 av 4 spel satt så det skriver vi ner och försöker komma över fort.

Idag kommer jag ut med en varningens finger för att gå i fällan för Malmö - Halmstad. Roland ska lämna för köpenhamn senare och Halmstads nya tränare (spanjoren) är gamla assisterande i malmö förra säsongen. Han borde känna till taktiken och spelarna väldigt bra. Knappa 1.40 i odds på Malmö hemma håller inte! För mycket tveksamheter.

Nu till dom spelen jag däremot tror på:

Landskrona - Värnamo - 1  (1.45 Nordicbet)
Landskrona har värvat en viktig erfaren kugge till sitt lag i namn av Marcus Lantz från Helsingborg. Spelade också bra förra säsongen, var och såg dom när dem utspelade Norrköping på parken här i stan och vann med 1-3. Värnamo som är nykomligar har förlorat spelare som Bangura, Thern och Baffo. Där kanske skyttekungen Bangura är den hårdaste förlusten. Vinst till BOIS!

Liverpool - Man C - kryss i halvtid (2.10) & under 3 mål (1.30)
Två målsnåla lag och överväger faktiskt att skippa matchen då det inte brukar va vidare undehållning.
Skador för Liverpool: Glen Johnson, Steven Kelly (baksida lår), Daniel Agger (knä), Steven Gerrard (ljumske)
Skador för Man C: Jerome Boateng (knä), Shay Given (axel), Micah Richards (baksida lår)


Det var allt för idag, har jag missat någon match idag så kommentera det gärna!

STYRKA!                                                                                                                    Totalt:1 rätt av 4 spel


Kommentarer
- Skrivet av: Jesper

Bra information! Känns bra spel också

2011-04-11 @ 19:49:47
- Skrivet av: Johanna

Forza Liverpool! 1-0

2011-04-11 @ 19:51:32
- Skrivet av: Nyman

Getafe vinner ikväll, bra odds

2011-04-11 @ 19:54:10
- Skrivet av: Anonym

Hej! hur länge har du sportbettat? Har du gått plus tidigare?

2011-04-11 @ 20:49:09
- Skrivet av: Victor

Har hållt på sen 15 års åldern och sprang efter päronen och syskon som fick lämna in lappar åt mig. Sitter nån timma varje dag med att kolla odds och läsa matchinfo och hittar alltid nåt intressant att lägga in spel på, så bestämde mig att starta blogg nu. Har haft väldigt bra flyt nu senaste året så det sporra mig också till att starta upp dehär :)

2011-04-11 @ 20:59:10
- Skrivet av: Niko

Börjar följa bloggen! Men tummen ner för de första spelen du lagt!



Vill du ha klirr i kassan imorgon ska du lita på mig.



Shaktar-Barcelona X Garanti 2,50 ungefär

Watford-Norwich X Garanti 2,50 ungefär



Insats: 200.



Vill du ha 1000 kr eller inte?

2011-04-11 @ 23:39:42
- Skrivet av: Victor

Ja det tycker jag du ska göra, alltid roligt med trogna följare som kommer med sina ega förslag och dissar mina :)

Jo nån nybörjartur har ja inte haft! Nya tag med champions league ikväll

2011-04-12 @ 17:11:52

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!