Skärtorsdan= Ett EMO's favorit dag

Allmänt | 2011-04-21 | 14:44:23 Kommentera här! » 1 st

Skärtorsdan idag och vi ska minnas hur Jesus led och uppstod dom närmsta dagarna. Jag kan väl tala för mig själv och säga att jag tror inte på det iallafall. Men vad vet jag...

Vad ska vi säga om dagen igår då? CHING CHING! Gick jäkla bra och mycket tyngre plånbok fick ja, synd bara att jag missa Milan som fick kryss på topptipset men å andra sidan, hade det blivit etta där så hade väl utgången sjunkit till 500 spänn.

Många av mina funderingar fick jag rätt på, sa att Malmö skulle vinna med 1-0 eller 2-0, som satt fint. Trodde på kryss i EL CLASICO a la CUP som det blev, där slutligen MADRID FAN! Skönt för ett madrid-fan som mig. Även mitt hemstads lag Norrköping vann, och som jag sagt är de vassa i år och kommer hamna övre halvan, absolut inte i botten.
________________________________________________________________________________________

Intressanta spel för dagen:


Gefle
- Trelleborg = 1 (2.00)
En match som jag från början tänkte, den här vinner Gefle, men när jag fick se skadeläget på Gefle vart jag lite orolig. Gefle har spelat bra och är obesegrade hittils men gått katastrof för Trelleborg med 3 raka förluster och 3 mål och 10 insläppta. Kommer nog ändå spela en liten slant på Gefle för skojs skull men varnar er med skadeläget bara. 1X hos Nordicbet känns som bättre spel.

Skador Gefle: Hjalmar Öhagen, Daniel Leino, Olof Mård, Erik Törnros, Mikael Dahlberg

Skador Trelleborg: Kristian Haynes
Tveksamma: Viktor Noring, Dennis Melander


Frieburg - Hannover = 2 (2.60)
Frieburg ligger i mitten av tabellen och har absolut inget att spela för. Hannover ligger 4:a och Bayern tog över deras tredjeplats förra omgången som innebär champions league. Här tycker jag motivationen ska avgöra. Hannover har spelat bra stundtals vilket 4:a i tabellen visar. Har inte stor form nu men det är nu dom måste resa sig. Och det oddset gör att jag känner det är spelbart!
____________________________________________________________________________________

Försiktiga spel ikväll då det inte finns några sköna drag riktigt.



STYRKA!

Kommentarer
- Skrivet av: Herzad

madrid förstörde hela matchen

barcelona var värd vinsten fan

2011-04-21 @ 16:50:04

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!