Sir Alex Ferguson & Pep Guardiola Tar Sina Lag Vidare Ikväll

Allmänt | 2011-04-12 | 18:13:11 Kommentera här! » 0 st

Sir Alex Ferguson & Pep Guardiola Tar Sina Lag Vidare Ikväll.
Det är jag nästa säker på, så sjukt stabila som Man United är så tror jag dom klarar sig även om jag tycker deras trupp känns klen om man jämför med 'Roman Abramovichs' Chelsea. Även Barca går vidare ikväll och det tror jag inte någon dividerar med mig om. Tror även de slår ut Madrid i en eventuell semifinal men vet inte riktigt om det räcker enda fram till cupvinnare.

Har funnit dom här matcherna intressanta ikväll:

St. Johnson - Celtic - 2

Leicester - Crystal P - 1

Millwall - Bris C - 1

Brighton - Dag & Red - 1

_______________________________________________________________________

Har dock inte hittat tillräcklig information utan går enbart på känslan här så står över nog idag eller om jag sätter in en fyrling på dessa ovanstående matcher.

___________________________________________________________________________________

Lägger istället in nyttig information för Champions League matcherna ikväll!

Man U - Chelsea
Skador MAN U:
 Owen Hargreaves (axel), Darren Fletcher (virus), Anders Lindegaard (knä)
Tveksamma Rafael da Silva (knä)

Truppen:
van der Sar, Kuszczak; Brown, Evans, Evra, Fabio, Ferdinand, O’Shea, Rafael, Smalling, Vidic; Anderson, Carrick, Gibson, Giggs, Nani, Park, Scholes, Valencia; Berbatov, Hernandez, Owen, Rooney.
____________

Skador CHELSEA:
INGA, David Luiz cupspärrad

Truppen: Cech, Turnbull, Hilario; Bosingwa, Ferreira, Terry, Alex, Ivanovic, Zhirkov, Cole; Mikel, McEachran, Essien, Lampard, Ramires, Malouda, Benayoun; Kalou, Anelka, Torres, Drogba




STYRKA!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!