Premiärstarten börjar

Allmänt | 2011-04-09 | 13:28:10 Kommentera här! » 2 st

Sådär då var man äntligen igång, här kommer jag lägga upp spel varje spelmöjliga dag och komma med mina analyser och funderingar, kom gärna med era synpunkter.


Har kollat och läst nu på morgonen och hittat intresse i följande matcher:

Gefle - Norrköping - 2

Hamburg - Dortmund - 2

Nurnberg - Bayern - 2

Schalke - Wolfsburg - 1

Millwall - Leeds - 1

Scuntorph - Queens - 2

Inter - Chievo - 1

Swansea - Norwich - 2

Barcelona - Almeria - 1
______________________________________________________________

Norrköpingsbo som jag är så tror jag starkt på mitt peking. Gefle och Norrköping är båda tippade i botten men jag tycker Norrköping har värvat så mycket bättre och är starkare och kommer hamna nånstans i mitten av tabellen. Jag kommer iallafall spela en liten slant på dem, men inget spel kanske som jag rekomenderar, spelar med hjärta!

TIPSEN

Har kommit fram till följande matcher att spela på:

Swansea - Norwich - 2
Förstår inte hur Swansea kan vara favoriter här? Jag kommer iallafall skicka iväg en slant på Norwich, testa även kanske 0-1 handicap till Norwich för den säkrare spelaren.

Barcelona - Almeria - 1
Världen bästa lag enligt mig, vinner utan problem med mot ett svagt Almeria. Testa även handicap spel då jag tror Barca vinner med mer än 1 mål. Barca har Puyol, Busquets och Valdez borta men har goda ersättare. SÄKER!

Nurnberg - Bayern - 2
Bayern har endast ligan att koncentrera sig på när dem åkt ur både inhemska cupen och Chamipons league. Har inga märkbara skador i truppen och ska man kunna ta hem gulden måste det bli vinst varje match.

Scuntorph - Queens - 2
Den här matchen känns också jättebra! Den enda faran jag kan känna är att motivationen saknas i Queens. Men Scuntorph är nere i botten verkligen och ska inte ha en chans mot tabellettan!

___________________________________________________________________
Det var dom spelen jag verkligen tror på idag men återkommer imorn med nya!

STYRKA!













Kommentarer
- Skrivet av: spelbloggen

Inter är absolut en favorit i fara.. Trivs inte mot Chievo heller. Och dom spelade ohyggligt dåligt mot Schalke.

2011-04-09 @ 14:02:01
- Skrivet av: Victor

Håller med och det är det som får mig att backa lite på dem, tror dom vinner men till det oddset spelar jag dom inte. Chievo har svårt o göra mål men det har inte inter, det är det som gör att jag tror dom vinner.

2011-04-09 @ 14:49:20

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!