Påskdagen

Allmänt | 2011-04-24 | 13:48:11 Kommentera här! » 0 st

OM vi räknar bråk så känns det som jag gick plus igår när man fick in 5 av 7 spel. När jag räknar i plånboken så gick jag ändå bet på Dortmund så det skaka i plånkan... Som jag trodde på dom. Jag såg matchen och jag lovar er, hela Gladbach backa hem med en kille över andra planhalvan, resten stod o vänta på andra. Dom hade knappt bollen och Dortmund pressa och pressa, men var likt en 15 åring som ville gärna, men fick inte in den... Dom kontra snabbt en gång och fick mål Gladbach och det var alla deras målchanser... Så jag gick faktiskt minus igår även om det repa sig lite när alla andra spelen gick in.
___________________________________________________________________________________________

Intressanta spel för dagen:

Djurgården - Norrköping
Norrköping spelar idag i sthlm mot Djurgården som börjat dåligt i allsvenskan, inga nya allvarliga skador på spelare i Norrköping och kan säkerligen starta med samma elva som senast. Känns som det kan gå vilket som men krysset känns bäst. Får heja på mitt peking istället om jag inte hittar nåt bra spel

Assyriska - Öster = 1
Assyriska har slagit två topptippade lag, hammarby och sundsvall. Öster fick kvala för att ens hålla sig kvar i superettan förra säsongen. Här vinner Assyriska!

Brest - PSG = 2
PSG har chans på Europaspel och måste ta ytterligare några poäng för att va säker på att få komma dit. Brest ligger i mitten och har inget att spela för. PSG med den truppen dom har ska ut i Europa och slå Brest...

Nancy - Arles = 1
Arles måste nästan va, utan att ha koll på statistiken, va det sämsta laget som varit upp i högsta ligan i frankrike. Dom har blivit slagpåsen i serien och ligger tvärsist men buller blixtrar och bång! På bortplan är dom bedrövliga och Nancy med minsta lilla motivation ska ta dom...

_______________________________________________________________________________________________

Tills nästa gång


STYRKA!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!